JAK NAKUPOVAT
Nakupování v našem obchodě je velmi snadné, přesto si vám dovolujeme nabídnout jednoduchý návod jak správně nakupovat:

VÝBĚR ZBOŽÍ 

Vyberte si zboží, které u nás chcete nakoupit. Můžete ho vybrat buď v horní části úvodní stránky, kde jsou produkty rozděleny do jednotlivých skupin a dále pokračujete výběrem v levé části menu, kde je zboží seřazeno již do jednotlivých podsložek, a nebo si ho můžete vyhledat podle katalogového označení či názvu a to tak, že vyplníte prázdné okénko „Hledat:“ umístěné v pravém horním rohu a poté kliknete na tlačítko „Vyhledat“. 

Našli jste vámi požadované zboží? Pokud ne, zopakujte instrukce z předchozího odstavce. Pokud ano, vyplňte okénko s vámi požadovaným množství, a nebo ponechte předem automaticky vyplněný 1 ks. Nyní klikněte na tlačítko "Koupit". Tímto krokem vložíte zboží vybrané zboží do košíku. Máte-li zájem o více položek, je nutno je přidávat do košíku postupně. Pro lepší orientaci se u piktogramu s košíkem (uprostřed horní části menu) zobrazuje jak počet položek v košíku, tak jejich cena bez DPH. V této chvíli ještě není nic závazné, objednávku můžete kdykoli zrušit. 

Chcete-li koupit více zboží, pokračujte v hledání, prohlížejte, vybírejte a pokud vám do oka padne něco dalšího, opět pouze vyplňte počet kusů a klikněte na tlačítko "Přidat do košíku".

Přidávat do košíku je možno jak v seznamu výrobků, tak i v detailech jednotlivých výrobků.

Aktuální stav nákupního košíku, tj. počet všech přidaných kusů a jejich celková cena se zobrazuje po celou dobu nákupu v prostřední části horního menu.

Obsah nákupního košíku lze kdykoli kontrolovat a upravovat, např. měnit množství objednaných kusů či vyndat produkt z nákupního košíku. Stačí pouze kliknout na „Nákupní košík“ a poté uvidíte jeho detailní obsah. Nyní můžete změny provádět. Pro pokračování v nákupu pak klikněte na tlačítko „Pokračovat v nákupu“.

Rozhodnete-li se nákup přerušit, můžete se po přihlášení ze stejného PC vrátit k vašemu nákupu a vámi vybrané zboží v košíku zůstane.

ÚPRAVY V NÁKUPNÍM KOŠÍKU

Máte-li definitivně vybráno a jste-li na stránce Košík (nejste-li, klikněte uprostřed horní části menu na odkaz "Košík"), můžete ještě upravit jednotlivé počty kusů, popř. odebrat položky (úpravy se projeví po stisku tlačítka "Přepočítat"), odstranit vybrané položky nebo vymazat celý obsah vašeho košíku. Jestliže nic měnit nechcete, a nebo jste své úpravy již dokončili, můžete přistoupit k závěrečné kontrole vaší objednávky a to kliknutím na červené tlačítko "Objednat". V této fázi vaše objednávka stále ještě není závazná.

PŘIHLÁŠENÍ/REGISTRACE UŽIVATELE

Dalším krokem je „Přihlášení – registrace uživatele“. 

a) V případě, že jste již u nás dříve nakupovali a jste u nás zaregistrování, zvolte první možnost „Pro přihlášení použít existující účet“ a poté vyplňte hvězdičkou označené údaje. V případě, že si Vaše heslo nepamatujete, klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“, vyplňte požadovaný údaj a heslo Vám bude zasláno na Váš e-mail. 

b) Jste-li na našich stránkách poprvé a zároveň ne naposledy, zaškrtněte „Vytvořit nový účet“ a dále vyplňte požadované údaje. Výhody vašeho účtu pak oceníte především v budoucnosti, kdy při dalších objednávkách se stačí do nákupního košíku pouze přihlásit vaším uživatelským jménem a heslem a vaše údaje (název společnosti/jméno a příjmení, adresa atd.) se již automaticky vyplní a vy tak ušetříte čas s opětovným vyplňováním. 

c) Jste-li na našich stránkách poprvé a pravděpodobně naposledy či nemáte zájem o registraci, zaškrtněte poslední možnost „Pokračovat jako anonymní zákazník“. 

Po kontrole vašich údajů klikněte na červené tlačítko „ Další“.
Zkontrolujte nebo vyplňte fakturační údaje, případně dodací adresu, jestliže se liší od fakturační. Poté opět pokračujte kliknutím na tlačítko „Další“.

DOPRAVA A PLATBA 

V dalším kroku je nutno vyplnit způsob dopravy a platby. Podle vybraného způsobu dopravy vám budou nabídnuty možnosti/možnost platby – vyberte vámi požadovanou.

ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Je-li třeba, vyplňte poslední potřebné údaje a naposledy si zkontrolujte vaši objednávku v předposledním kroku „Náhled objednávky“. Zde můžete ještě vyplnit políčko „Poznámka“, máte-li nějaké speciální požadavky k vaší objednávce. Jestliže již nic měnit nebudete, klikněte na tlačítko „Objednat nyní“. Tímto se stává Vaše objednávka závaznou.
Děkujeme za váš nákup. Potvrzení objednávky Vám bude zasláno na Vámi udanou e-mailovou adresu.

DOPRAVA ZBOŽÍ 

Zboží běžně doručujeme v co možná nejkratším čase po celém území ČR i SR a to pomocí PPL. Objednávky přijaté do 12.00 hod jsme schopni zpravidla expedovat ještě ten samý den, zboží je vám tak k dispozici do 24 hodin. Objednávky přijaté v odpoledních hodinách expedujeme následující pracovní den.
Doručení zboží závisí na stavu skladu. Pokud zboží nemáme skladem (u zboží svítí červený křížek), je vaše objednávka zaevidovaná a bude vyřízena okamžitě po doplnění skladu.

ZPŮSOB DORUČENÍ

V současné době lze zboží doručit těmito způsoby: 
 
a) osobně
Jste-li přímo z Prahy či máte-li cestu do Prahy, zboží si můžete vyzvednout přímo na naší adrese v době od 9:00 do 16:00 h.
 
b) PPL (Česká republika)
Přeprava balíků v rámci ČR o hmotnosti až 30 kg, kdy příjemcem je firma či podnikatel s doručením následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod. PPL zasílá e-mail avízo po odeslání zásilky.
Dopravné a balné po celé ČR si účtujeme v případě platby předem ve výši 115 Kč plus DPH, u dobírek je to 135 Kč plus DPH. 

c) PPL (Slovensko)
Rychlé doručení na Slovensko, kam PPL službou PARCEL CONNECT doručuje zásilky do 30 kg v rozmezí 1-2 pracovních dnů. PPL zasílá e-mail avízo po odeslání zásilky.
U balíků na Slovensko dopravné a balné činí 299 Kč (cca 12 EUR).


 

ZPŮSOB PLATBY

a) platba v hotovosti (dobírka) 
Kupní cenu zaplatíte při osobním odběru našemu pracovníkovi či řidiči přepravní společnosti (PPL). 

b) předem bankovním převodem 
Částku za zboží poukážete na náš účet, na základě zálohového listu, který Vám bude zaslán po zpracování objednávky do našeho systému. 
Nevyhovuje-li vám platba v hotovosti, můžete použít tento způsob. V takovémto případě zboží je expedováno ihned, jakmile je částka připsána na náš účet. 

c) možnost úhrady platební kartou


JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Vážení zákazníci, i když prodáváme zboží špičkové kvality a s plnou zárukou, jsme si i přesto vědomi, že mohou nastat jisté okamžiky, kdy si budete přát některé zboží reklamovat.
V takovém případě jste v naší péči - kontaktujte nás telefonicky či e-mailem a rádi vám pomůžeme s řešením problému a případnou reklamaci pochopitelně vyřídíme podle standardního reklamačního řádu, který je v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. Občanského zákoníku.
Při reklamaci balíku zničeného přepravcem, je nutno škodu nahlásit do 3 pracovních dní od převzetí poškozené zásilky a zaslat potřebnou fotodokumentaci. Jinak nebude na reklamaci brán zřetel.

Za reklamace odpovídá vedoucí tuzemského oddělení ing. Robert Štegmann.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu

Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Pro Export Plus, s. r. o. právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Dodržení 14denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi spolu se zbožím.
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
 
KDE ZBOŽÍ VRÁTIT
  1. Zboží můžete vrátit přímo v sídle firmy Pro Export Plus, s. r. o.
  2. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně,
    a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:
    Pro Export Plus, s. r. o.
    V Korytech 3234/18A
    100 00 Praha 10
    IČO: 44795807
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
 
Pokud zboží vracíte ve 14denní lhůtě, přiložte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy .
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu.

STRUČNÝ PŘEHLED NA ZÁVĚR
  • od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů
  • lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží
  • končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den
  • odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty
rozbalením zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě.
 


 

Newsletter

Chcete-li se přihlásit k odběru novinek emailem,

prosím, zadejte svou e-mailovou adresu: